2009. november 18., szerda

Szívem....

Hétvégén megint együtt lesz a család, nem egy nagy dolog, de a lányoknak mégis úgy gondolom kell valami.
Ezért két szívet varrtam, hátha tetszik nekik.
Persze még kicsit díszítgetem nekik, kicsinosítom valami kis rózsával, meg még ki tudja mivel. Csak a készülődés mellett, maradjon időm rá. Vasárnap nálunk lesz egy kis ebéd, a férjem birkapörit készít, biztosan nagyon finom lesz.

Nekem még ki kell találnom mit süssek, most semmi ötletem nincs. Valami sósat, valami édeset, valami finomat..... valamit muszáj kitalálni...........

Könnyebb megvarrni pár apróságot, mint kitalálni hogy mire vágynak, hogy ne mindig azok a sütik legyenek, mint szoktak.
Muszáj újítani!..... Nem lehetünk állandóan a saját magunk rabjai!.... Kell a változatosság.

Persze a hagyományos pogi, és az ilyenkor esedékes zserbó azért nem maradhat el. No és sikerült a múltkor a sajttorta, legalább is dicsérték a munkatársaim, most ideje kipróbálni a családon is. A mákos patkó töltelékéből maradt, azt is fel kell használni, tehát egy kis csodakifli is lesz. Szerencsére az idei nyár rengeteg gyümölccsel ajándékozott meg, és töménytelen lekvárt főztem. Azzal is tölthetem a kifliket. Szinte meg is van a sütimenű.
De nekem még ki kell találnom mit süssek, most semmi ötletem nincs.
Valami sósat,......valami édeset,..........valami finomat.......valamit muszáj kitalálni...........






Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails