2009. november 9., hétfő

Megint párna

A legújabb kispárnák a fiúké.

Nagyon szeretem készíteni őket, mert pillanatok alatt elkészülnek, és mutatósak, valamint nem elhanyagolható, hogy a gyerekek nagyon szeretnek hozzábújni.


Négyzet alakú szendvicseket készítek, azokat vágom szét. Így nagyon rövid idő alatt kész.
Az alábbiakban beteszem az általam készített képes magyarázatot is, hátha valaki nem ismeri. Én is kezdő vagyok, és amikor rátaláltam erre az egyszerű elkészítési módra, mindig így akartam varrni.









Posted by Picasa

2 megjegyzés:

  1. Most jól vissza néztelek és megállapítottam hogy sok szép dolgot készítettél mióta nem jártam erre.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a megjegyzésedet, örülök hogy tetszett amit láttál.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails