2009. november 14., szombat

Nem tudom

Nem tétlenkedtem tegnap este és ma délután sem. Állandó késztetést érzek, hogy valamit csináljak.

Nem úgy mint a szomszédasszonyom. Képes egész nap a kapuban fecsegni, pletykálkodni. Hogy honnan van ennyi mondanivalója, soha nem fogom megtudni.
Reggel amikor kinéztem az ablakon már beszélgetett valakivel, kb. 2 óra múlva amikor a virágokat locsoltam az ablakban, még mindig beszélgetett, de már mással. Néhány óra elteltével, még mindig a kapuban állt, és valakinek nagyon mondta a magáét.
Honnan vesz ennyi infót, mikor otthon van egész nap, hol tölti fel a pletykazsákját.
Vagy éppen azért van neki tele, mert mindig a kapuban van. De hát ha megfázik, vagy éppen valaki megfertőzi valamilyen vírussal, miközben a fülébe súgja a legújabb pletyit?

Szóval én nem tétlenkedek, csak jár az agyam. No meg persze a kezem is.
Egy kis maradék fehér vászonra hímeztem egy virágot, úgy gondolom egy szatyorkát fog majd díszíteni. De hogy mi lesz a Matrjoska babákkal azt még nem tudom, de nekem nagyon tetszenek.






A virág egy szatyrot fog díszíteni.







Nem tudom mi lesz velük, de nekem tetszik.
Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails