2009. november 16., hétfő

Nyári emlék


Annyira elegem van már a sok-sok esőből. A föld is alig nyeli el a rengeteg vizet. Minden csupa sár. Szinte a betege vagyok a borult égnek.

Pénteken a kocsi kereke is belecsúszott az árokba, meg kellett kérnem két fiatal embert, hogy segítsenek kihúzni. Szerencsére nem én vezettem a kocsit. Nem győztem volna hallgatni a szemrehányásokat.

Viszont most minden részem fáj ettől a ronda időtől.
Lehet, hogy én napelemmel működöm. Vagy az is lehet, hogy fotoszintetizálok, és szükségem van a napfényre. Mindegy a lényeg, hogy már annyira jó lenne egy kis napsütés.
Úgyhogy megint a nyári képekkel gyógyítgattam a szívem. Melengetem a lelkem, és közben a jó meleg nyárra gondolok.

Most akadt a kezembe, és emlékszem, majd megolvadtunk annyira jó idő volt.
Alexa abban a ruhácskában ül a Papa mellett, amit én varrtam neki a Burda egyik nyári számából.
Szerintem nagyon jól áll neki, bár nem sok vehető ki belőle, de majd jövő nyáron készítek egy jobb felvételt.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails