2009. november 20., péntek

A telefon új ruhája


Végre vettem a fáradtságot, és kicseréltem a telefonomat.
Éppen ideje volt, mert már minden beszélgetés után újra kellett tölteni.
Persze jó sokáig bírta, éppen karácsonykor töltötte volna az ötödik évét, és még az első aksi működtette. Én persze jól kihasználtam a lehetőséget, és szinte ingyen lecseréltem a jó kis C65-öst, egy aranyos 2330-ra. Persze ez sem a csúcstechnika, de nekem telefonálásra kell, ahhoz meg ez is tökéletes.
Gyorsan kellett hát egy új ruci a számára. A minta kitalálásától számítva egy órán belül már büszkén adtam rá a kis kockás ruhácskát.






Úgy gondoltam ezt hímzem rá.......





át is másoltam egy kis fehér vászonra.............





kockás szövetet béleltem és tűztem le...........







ez a kész ruci.

Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails