2012. szeptember 18., kedd

Póló a Burdából

A kézirattal készen vagyok végre, ugyanis hamarosan saját szakácskönyvem lesz, abba adtam idáig apait-anyait. Jövőhéten lesznek a tárgyalások, remélem megfelelünk egymásnak a kiadóval. Én igyekeztem.
Most viszont ismételten nekiláttam kedvenc időtöltésemnek, a varrásnak. Az elhatározásom, hogy saját ruhatáramat frissítem fel, néhány pólóval, ezzel-azzal. 

Elsőként a kiválasztott pólóról készült kép még a Burdában,



  azután pedig a kicsit nagyobb kiadásban az elkészült rajtam.




Természetesen a kis hölgyen tökéletesen mutat, viszont neki az a foglalkozása, hogy jól nézzen ki. 
Ha minden eltervezett ruci készen lesz, tervezem, hogy kicsit kicsípem magam, és megmutatom másképp is. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails