2012. május 2., szerda

Újrahasznosítás




Sajnos nagyon nehéz időszakban vagyok. Közel egy éve kínlódom a kezemmel, amit jó sok orvosnak megmutattam, már, és sajnos egyik sem tud mit kezdeni vele. A fájdalom szinte teljesen állandósult, már nem is tudom, mikor nem fáj a mozdulat. Ennyit csak a szenvedésemről, nem is akarom sajnáltatni magam.Ez az én gondom. Viszont van valami ami mindannyiunk gondja. És ez a sok-sok hulladék, amit felhalmozunk magunk körül.

A szívügyemnek tartottam a hulladékhasznosítást, és ez már pár korábbi poszton látható is volt.
Most néhány újrahasznosított tárgyat találtam, ami azt hiszem, nem csak engem gondolkodtat el.






Az ötlet http://www.designboom.com  itt található







 Ezen a képen látható, mi mindenre jó egy rendszámtábla, néhány gomb és söröskupak. Egy ilyen takaros madárodúnak én is örülnék a kertben.



 
 
No és persze a gyümölcsös láda. Tökéletes irodabútor alakítható ki belőle. Más elrendezésben akármi is lehet……




 És még valami, amiről álmodni sem mernék. A kerékpárok újrahasznosítása, vagy lehet, hogy csak a vakolási hibákat rejtegetik?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails