2010. november 29., hétfő

Kész, rajt, cél : - karácsonyi készülődés

Teljesen elkapott az ékszíj.
Éjjel arra ébredek, hogy töröm a fejem valami új dolgon. Olyan valamin, ami tavaly nem volt. - A karácsonyi készülődés a végén az agyamra megy.

A mai délutánt is arra fordítottam, hogy egy csomó kelléket kitettem az asztalra, - csak úgy ömlesztve, - hogy lehessen "nagyokat túrni" közöttük, mert akkor az alkotás szele jobban átjár.
Tehát a cél, a mai napra a csomagokra díszeket készíteni. És ha már ennyire belemelegedtem a dologba, akkor két cukros dobozt is bevontam, jó lesz apróságoknak. Persze addig amíg valaki el nem kéri, és én odaadom.









Minden féle kikerül az asztalra.





Ami a dobozkákhoz kell.


Az első dobozka, és néhány ajándék kísérő





A muffin kapszli újjáéledése

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails