2010. november 27., szombat

Idén is lesz karácsony





Szerencsére az idén is lesz karácsony, a gyerekek legnagyobb örömére.
Persze valljuk be, mi is várjuk, mert ugye karácsonyi díszbe lehet öltöztetni a lakást, a környezetünket, és nem utolsó sorban a szívünket.

Az ünnep közeledtével én is szentimentálissá válok, és kezdem minden erőmet arra irányítani, hogy minden tökéletes legyen mire elérkezik a várva várt nap.

Elő szedegetem azokat az anyagokat, amiket már olyan mélyre dugtam, -igaz akkor az volt a felső harmada a kosaramnak- csak hát ugye a "hörcsöghatás".
Szóval el fogom kezdeni a készülődést, annak ellenére, hogy reggeltől estig dolgozok. A bűnözők most is adnak elegendő munkát a főnököméknek, és ezzel persze nekem is.
Azért fogok most már időt szakítani, mert még sütkérezni is kellene, és még annyi mindent kellene.

Ezt nekem is ki kellett próbálnom

a kezdeti próbálgatások, fogom prezentálni a készterméket is







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails