2009. augusztus 27., csütörtök

Boldog vagyok

Hello mindenki, megtört az átok, van egy állandó olvasóm.

Köszöntelek nálam.
Nagyon örülök hogy bejelentkeztél hozzám. Ezzel az egyik legboldogabb emberré tettél. És ezt nem csak úgy mondom.
Eddig csak irigykedve nézelődtem.
Más mindenki érdekesebb, izgalmasabb mint én. Igaz a magam szórakozására kezdtem el blogolni, csak azért mert más is csinálja.

De valljuk be őszintén mindenki egy kicsit azért teszi, hogy más is kíváncsi legyen az ő életére. A napjaira, az alkotásaira.
Szerintem ez így természetes, hiszen társas lény az ember, vágyik a másik elismerésére. Vágyunk rá, hogy megosszuk örömünket, bánatunkat egymással. Vágyunk a törődésre, az aggódásra, és minden emberi érintkezésre ebben a komor világban, ahol legtöbbet az erőszakról, és a válságról hallunk.


Tehát drága ELSŐ RENDSZERES OLVASÓM mégegyszer köszöntelek és boldog vagyok hogy itt vagy.

3 megjegyzés:

  1. Ez nem átok csak ha nem tudunk Rólad ?
    Másik blogon keresztül találtalak.

    Üdv az alanti szép évfordulóhoz.
    Mi ma vagyunk 35 ök. aug 29 én.

    További jó blogolást kívánok.

    VálaszTörlés
  2. Örülök neked. Szeretettel köszöntelek kedves mmama.

    Köszönjük a jókívánságot, és természetesen hasonló jókat kívánok a 35.évfordulótokhoz. De az sem semmi.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails