2014. július 5., szombat

Strandruha


Ruhából soha nem elég. Könnyű pamut anyagból készítettünk félvállas strandruhát. A sárga-rózsaszín kombináció minden lányka álma.







elkészítése egyszerű. Egy pólómintában a fél oldalán a vállrészt behajtottam, majd a bőséget a megfelelő méretre igazítottam. Igaz 3 próbával, de elegendőnek bizonyult. A széleket eltisztáztam, talpszélesen visszahajtottam, rugalmas öltéssel levarrtam. A felsőrészt befűzött kalapgumi tartja a helyén.

A szoknyácska elkészítése sem bonyolultabb. A rózsaszín pamut anyagból akkora darab 18 cm széles keresztbe nyúló részt vágtam le, ami a derékbőségnek, plusz varrásszélességnek megfelel. interlokkal varrtam össze, hogy a rugalmasságot biztosítsam. A szoknya részt jó bőre szabtam vagyis 140 cm x 35 cm aminek az oldalát összevarrtam, és az egyik oldalát eltisztáztam. Azután ritka öltésekkel beráncoltam, bejelöltem a közepét, és a negyedét, ugyan azt elvégeztem a derékpántnál is, és összevarrtam őket. Ezután a szépen elosztott ráncolást a derékpánttal összetisztáztam, az alját pedig talpszélesen felhajtottam.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails