2011. június 5., vasárnap

Áfonyás levendulás maffin

Nekem is ki kellett próbálnom. Mindenhol az áfonyás levendulás maffinról áradoznak a neten. Így hát mivel most olcsó a Tesco-ban az áfonya, a levendulám pedig virágzik, adott volt hogy végre én is megkóstoljam. És nem csalódtam. aAz én bevált maffin receptemet használva, felturbóztam 25 dkg áfonyával, és a tetejét sütés előtt megszórtam levendulavirággal, és valami csodát alkottam. Sajna kicsit későn jutott eszembe, hogy le is fotózzam, így már a megcukrozott maffin lett lefényképezve. A maffin recept pedig itt olvasható.




Fényképezés közben találtam a gépemen ezt a funkciót, és itt az ideje, hogy kipróbáljam. Majdnem olyan mintha rajzoltam volna.










Alexa. A múlt hétvégét töltötték velem. A képek akkor készülktek. Annyira szereti ha fotózzák.









Persze a kertem sem maradhat ki, nyílik a sárgarózsa




A kérdés vajon hány csiga élhet egy kertben anélkül, hogy az összes növény az étlapjukon szerepelne. Itt csak 3 csiga szerepel, de 100 x ennyi lehet reggelenként aki lakmározik. Érdekes, mégsincsenek a virágaim összerágva. Szerintem ők is csak a gyomokat fogyasztják.







Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails