2010. március 17., szerda

Vitaminhiány


Középre igazítás


A mai nap délutánját itthon fogom tölteni.

Úgy döntöttem, hogy ki veszem a délutánt, és jól beeszek hagymából.
Lehet, hogy belebetegszem, de egy valami biztos nem bírom ki, hogy ne egyek egy kis igazi büdös zöldhagymát.
A biztonság kedvéért azért mást is vettem, egy kis citromot, egy kis szőlőt gondolom agyon van tartósítva mind a kettő, de nem érdekel. "Vitaminhiányom" van.
Persze, ha a nap hét ágra sütne akkor nem lenne, mert azt hiszem, hogy én fotoszintetizálok, és a zöldtesteimnek szüksége lenne a fényre, de hát abból most hetek óta alig jut. Így hát nekem valahogy muszáj a sok-sok vitamint pótolnom.
Tehát miután lefotózom a hagymát, egy jókora darab szalonnával, és egy még nagyobb darab frissen sült kenyérrel, amit természetesen én sütöttem (abban legalább nincs se tartósító, se állományjavító, se ételszínezék) szóval én most ezt a sok finomságot most mind megeszem.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails