2010. július 19., hétfő

bogárfalásra képzett szitakötők

Az eső nem esett,viszont kicsit enyhült a hőmérséklet. Már több időt el lehet kint tölteni. A kertem tele van szitakötőkkel mindenhol látni a szárnyaikon megcsillanó napfényt. Próbálom őket lefényképezni, de nagyon rossz modell mind, egy-két felvétel esetleg, de nagyon homályos.

Talán ha a bogarak és egyéb teremtmények fotózására adnám a fejem, talán ha kitanulnám ennek a szép hivatásnak a rejtelmeit.
A fontos, hogy ezek a szép teremtmények jól érezzék nálam magukat, és had falják fel a rovarállomány számomra káros részét. Ezzel is besegítve a katicabogarak áldásos munkájába. Én meg maradok a kézimunkánál. Mert mindenki azzal foglalkozzon amihez ért.




nem a legjobb kép, de hiába kértem hogy, egy pillanatra álljon meg, nem tudtam rávenni


Ő már kicsit engedékenyebb volt, de nem eléggé

szerintem jobb ha maradok a kézimunkánál, bár ez a kép sem a tökély

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails