2010. április 8., csütörtök

Alexának szeretettel



Alexának szerettem volna valami újat. Arra gondoltam az ősszel megjelent Gyerek Burda arra tökéletes lesz, hogy abból válasszak valamit az unokámnak. találtam is egy blúzocskát és egy nadrágot. Miután egy csíkos anyagból kiszabtam, próbáltam megvarrni, de kudarcba fulladt a próbálkozásom. Így hát egy másik anyagot választottam. Ezért lett az átkötős blúz bordó. A nadrágot egy "régi" flanel ingből
kreáltam. Szerintem jó lett.






az előkészületek



egy másik anyagot használva,-(az eredetileg kiválasztott nem hagyta magát megvarrni)- kész lett az átkötős blúz



talán itt jobban látszik



Alexa meg van elégedve a végeredménnyel, és nekem ez a legfontosabb



Posted by Picasa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails